نگهداری

چک لیست گیاهانی که از امواج مضر جلوگیری می کنند

گیاهانی که از امواج مضر جلوگیری میکنند معمولاً یكی از راه های توصیه شده برای كاهش خسارات ناشی از تابش بلعیده شده در خانه به افراد است.
نگهداری گیاهان آپارتمانی در خانه به شما کمک می کند تا انرژی بیشتری داشته باشید ، سطح اضطراب را کاهش داده و خطر بیماری هایی مانند سردرد را که اغلب ناشی از اشعه است ، کاهش می دهد.
بنابراین ، اگر شما از افرادی هستید که دوست دارید از شر اشعه های مضر در خانه خود خلاص شوید ، بهتر است از این گیاهان استفاده کنید.

در این مقاله از گلباغ فیروزه شما را با گیاهانی آشنا می کنیم که این اشعه های مضر را جذب می کنند و از بین می برند.

البته در مقاله ای جداگانه گیاهان تصفیه کننده هوا را نیز معرفی کردیم.

گیاه ضد اشعه کاکتوس

جلوگیری از امواج مضر با کاکتوس

طبق مطالعه عمیق ناسا ، کاکتوس به عنوان جاذب موثر امواج رادیواکتیو شناخته شده است. این گیاه به ویژه برای جذب تابش تولید شده توسط رایانه ها بسیار مفید است.
همچنین می تواند اشعه ای را که از برج های سلولی و مخابراتی نزدیک شما می تواند جذب کند ، بنابراین در واقع گیاهی است که شما را از طیف وسیعی از فعالیت های رادیواکتیو محافظت می کند.
بخشی از آنچه گیاه کاکتوس را به گیاه فوق العاده ای تبدیل می کند ، نگهداری آسان آن است.
آبیاری هر روزه کاکتوس ها ضروری نیست. آنها فقط در یک محیط گرم و روشن به خوبی رشد می کنند.
اگر در هوای سرد هستید می توانید آنها را نزدیک پنجره نگه دارید و بسیار خوب کار می کنند.
مطمئناً ، اگر می خواهید امواج رادیواکتیو مضر را به طور موثر از شما دور کنند ، باید در کنار رایانه یا مودم شما قرار گیرند.

سانسوریا گیاهی که اشعه را جذب می کند

جلوگیری از امواج مضر با سانسوریا

سانسوریا یا گیاه ماری گیاه دیگری است که در جذب اشعه های کامپیوتری بسیار موثر است.
قرار دادن آن در مجاورت رایانه یا مودم می تواند راهی عالی برای سلامت اتاق شما باشد. سانسوریا همچنین به شما این امکان را می دهد که با تبدیل CO2 به اکسیژن از هوای تمیزتر و ریه های تمیزتر و قوی تر بهره مند شوید.
ظاهر بلند و باریک سانیوریا یا گیاه ماری باعث زیبایی و زیبایی هرچه بیشتر این گیاه آپارتمانی در هر محیطی می شود.
بسیار متنوع است و از نظر مواد موجود در زمین یا گلدان های مختلف اهمیتی ندارد.
مانند کاکتوس ، ماری نیازی به آبیاری مداوم ندارد ، فقط هفته ای یک بار خاک را چک کنید تا در صورت خشک شدن آبیاری شود ، اما مراقب باشید که آن را غرق نکنید ، به خصوص در ماه های زمستان. هنگام آبیاری گیاه مراقب باشید روی برگها آب نریزد ، زیرا برگها پوسیده می شوند.
این گیاه زیبا شما و خانواده خود را از اثرات مضر امواج الکترومغناطیسی محافظت می کند. خواه آن را در نزدیکی تلویزیون یا رایانه یا سایر وسایل الکترونیکی پیدا کنید ، از توانایی آن در جذب مقدار زیادی امواج بهره مند خواهید شد.
گیاه سانسوریا در دسته گیاهان مناسب برای آپارتمان و محیط های کم نور قرار دارد و در محیطی با نور غیر مستقیم بهترین رشد را دارد.

گیاه گندمی گازهای مضر را تصفیه می کند

گندومی گیاهی که از امواج جلوگیری میکند

گیاه گندمی یا عنکبوتی از نظر ظاهری به گیاه مار شباهت دارد ، اما برگها به جای سفت بودن لکه دار هستند و به جای اینکه مستقیم رشد کنند تمایل دارند مانند یک آبشار در اطراف جریان داشته باشند.
کنه های عنکبوتی نه تنها آلودگی را جذب می کنند و خانه شما را از گازهای مضر تمیز می کنند ، بلکه در جذب تابش دستگاه های الکترونیکی شما نیز بسیار مفید هستند.
عنکبوتی یا گندمی گیاه دیگری است که نگهداری آن آسان است. مثل سانسوریا ، در نور غیر مستقیم بهترین رشد را دارد و نور مستقیم خورشید یا گرما باعث سوختن برگ ها می شود. بنابراین حتما گیاه را در مکانی که سایه زیادی پیدا می کند نگه دارید.

برگ بتل ، هیدروکسیل را دفع می کنند

برگ بتل

گیاه برگ بتل گیاهی زیبا و ساده برای هر اتاق است. علاوه بر ظاهر عالی ، توانایی زیادی در جذب امواج الکترومغناطیسی دارد. از آنجا که خاصیت دافع هیدروکسیل و سوپراکسید دارد ، می توان از آن برای از بین بردن رادیواکتیویته در هوا استفاده کرد.
علاوه بر این ، گازهای مضر را جذب می کند ، هوای خانه یا محل کار خود را تصفیه می کند و به شما امکان می دهد نفس راحت تری بکشید. اگر می خواهید از معجزه آن در محافظت در برابر اشعه خود آگاه باشید ، فقط آن را نزدیک دستگاه وای فای خود قرار دهید.
نگهداری گیاه برگ بتل کمی سخت تر است زیرا به آبیاری منظم نیاز دارد. شما باید هر روز خاک را چک کنید و اگر خشک است مقدار زیادی آب بدهید.
خاک این گیاه باید همیشه مرطوب باشد. گیاه را در سایه نگه دارید تا خطر آفتاب سوختگی را به حداقل برسانید. اگر اتاق شما آفتابی است ، آن را به گوشه ای از پنجره منتقل کنید که نور کمتری دریافت می کند.

لوتوس؛ گیاهی در برابر اشعه

لوتوس

گلهای لوتوس سنگی یا شاداب از نظر ظاهری شبیه کاکتوس هستند ، اما از نظر زیست شناسی کمی متفاوت هستند.
این گیاه اشعه را کاملاً جذب می کند و به دلیل کوچک بودن می تواند به راحتی در کنار همه دستگاه های الکترونیکی قرار گیرد تا هم تزئینی زیبا باشد و هم از موج های مضر محافظت کند.
در واقع ، شما می توانید به چیزی زیبا نگاه کنید و بدانید که از دستگاه های الکترونیکی شما در برابر امواج مضر محافظت می کند.
مراقبت از لوتوس سنگی بسیار آسان است و به نور و آب بسیار کمی نیاز دارد. فقط باید هر 2 یا 3 روز کمی آن را آبیاری کنید.

کلام آخر

وقتی با تلفن های همراه خود صحبت می کنیم ، غذا را در مایکروویو گرم می کنیم ، در اینترنت جستجو می کنیم و حتی هنگام غذا خوردن ، خوابیدن یا قدم زدن در خیابان ، در معرض امواج مختلف قرار می گیریم.
به همین دلیل ، نگهداری و خرید گل برای آپارتمان ها می تواند سطح و قدرت اشعه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به بهبود سلامت کمک کند.
امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد و بتواند نقش موثری در سلامتی شما داشته باشد.

 

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “چک لیست گیاهانی که از امواج مضر جلوگیری می کنند

  1. زهرا هاشملو گفت:

    ضمن تشکر از زحمات مفیدتون خواهشمندم عکس گیاهانی که در این مورد معرفی کردین رو هم میذاشتین تا بدونیم هرگیاه نامش چیه ..مثلا سانسووریا رو میشناسم یا کاکتوس رو اما بقیه ای که نام بردین رو ندیدم یا نمیشناسم …با نهایت تشکر

    1. golbaghphiroozeh گفت:

      سلام وقت شما بخیر ایشالا به زودی توی محتوا های جدید انجام میدم اینکار رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *